Merhaba ilk defa bir postu ağlayarak açıyorum . Kızım 3 buçuk aylık laktoz alerjisi çıktı yani anne sütünün içinde ki laktoza da alerjisi var. Relectaz damla önerdi doktor ama geçiyor mu ne kadar süre kullandınız damlayı . Emzirme süresi boyunca kullanmaya devam edicek miyim? Relectaz hiç yan etki yaptı mı? Günde 8 kere 8 damla dedi . Yani 8 kereden daha fazla emiyordur bebeğim onu nasıl yapıcam 😔