Uykusuzhergeceeee Kızlar arkadaşlarınızla ya da eşinizle kahve içmek veya yemek yemek için dışarı çıktığınız da bebeleriniz nasıl duruyor ?😂
Ozlem2904 Uykusuzhergeceeee onada yiyecek icecek alıyoruz bizimle beraber yiyor ama max 15dk durur sonra eğer tabagimiz btmediyaw ya eşim peşinden gider ya ben
QueenMommm Uykusuzhergeceeee geçen kahvaltıya gittik ilk defa anam gitmez olaydık bi eşim götürüyor parka oyalamaya bi ben beraber Kahvaltı edemedik çayı döktü ağlıyor 😁
Berilsmom13 Uykusuzhergeceeee yiyecek içecek veriyoruz onada :) kızım yiyip içerken gözü başka bişeyi görmüyor :)
esmanuursss Uykusuzhergeceeee benim kızımda oturamıyor mama sandalyesi istiyorum genelde ondan kalkamıyor cesaret edip öyle idare ediyorum veya ona da bişeyler söylüyorum
Uykusuzhergeceeee Ozlem2904 Bizim de öyle oluyor sonrası hep koşuşturma. Eşim bakıyor ben kahvemi içiyorum ben bakıyorum eşim içiyor. E ne anladım ben 😁
Pol34 Uykusuzhergeceeee gel sarılalım bacım en son dışarda kahvaltı etmeye tövbe ettim. Bizimki mi çok girişken anlamadım ki iki dakika oturup etrafı izlese lokmalarımı çiğnemeden yutuyorum 😂
Uykusuzhergeceeee Berilsmom13 Biz de ilk öyle yapıyoruz da bitince koşmak istiyor haliyle. Çok iştahlı değil zaten etraf ilgisini çok çekiyor
Uykusuzhergeceeee QueenMommm Ahhaha hayal ettim 😅 Ben her çıktığımda eve gelince kendime “ne anladın yurdagüülll” diyorum😅
kirmizibasliklikiz_ Uykusuzhergeceeee yok bizde iki tane var asla oturamiyoruz mumkun degil büyümelerini bekliyoruz 😂
Uykusuzhergeceeee kirmizibasliklikiz_ Ay sizin daha zor😬 sağlıcakla büyüsünler de sonra rahat rahat otururuz inşallah 😊