Nurxxx 2gundur başladı geçmiyor önceden sirkeli suyla yıkardım hemen geçerdi ama simdi geçmiyor çok kotu bisey ya rahatsız edici
Minikkopya Nurxxx peçeteye yoğurt koyup ped takar gibi iç çamaşırına koy yarım saat falan kalsın anında rahatlatır
Minikkopya seboss35 iğrenç göründüğünün farkındayım ama gerçekten cok etkili sonrasında yıkıyosun zaten vajinanı.
Nurxxx QueenMommm o ne ki bilmiyorum ya of çok kotu bisey önceden hamilelikte idrar yanmasına sirke çok iyi gelirdi bayadir olmuyordu simdi kaşınma var
gokceokur Nurxxx travazol krem ve yanında fitil almanız lazım.eczaneye durumu anlatırsanız veriyorlar doktora gitmeye gerek yok.
CeydaST gokceokur belki farklı bir şeyedendir. Koku VS yoksa. Doktora gitmesi daha mantıklı. Travazol da basit bir krem değil çünkü
Minikkopya Nurxxx inan cok faydalı ben de cok cektim mantardan kullanmadığım ilaç kalmadı ama bi tek bu iyi geliyodu probiyotik olduğu için iyileştirici özelliği var ve serin olduğu için rahatlatıyo yani soğuk olduğu için
QueenMommm CeydaST yok benim vajinamda çok fena kaşıntı olduğu zaman annem mayasır olmuşsun derdi 🤷🏻♀️