Smnurselcuk Bebeğim 4 Ekim’de 1 yaşına girdi gece sadece 1 kere uyanyor mama içmek için artık kesmek istiyorum. Siz nasıl kestiniz tavsiyeniz varsa alirim. Doktoruyla bu konuyu konuşmadık ama gelişimi gayet iyi diyor o yüzden kesmek istiyorum.