Usnac1995 benim hep uzundu genetik yani annemin de uzundu simdi oğlumun da uzun, hatta o zamanlar okulda dalga geçiyorlardi essek gözlü örümcek gibi falan cocuk aklımla icerleyip kesmiştim annemin surat ifadesi hala gözümün önünde 😂 ama uzuyor yani kendi kirpik boyu neyse o haline geliyor daha fazla uzayacagini sanmıyorum