Benherseydenoncebiranneyim Off reglim 1-2 gün gecikse hemen içime korku düşüyor. Çok iyi korunuyoruz imkansız desem de 1 gün bile gecikse bu stresi yaşıyorum ve bu stresten nefret ediyorum. Tüpleri mi bağlatsak ne yapsak ya çok sıkıldım bu durumdan 😭
kubraselcuk Benherseydenoncebiranneyim valla ben daha gecikmeden bile stres oluyorum midem bulanıyor gibi geliyor ahhah😂
Annis-ogul Benherseydenoncebiranneyim valla bnde ikinci çocuğu yapmak ile yapmamak arasında gidip geliyorum. Yaparsam hmn bağlantıcam
Mervegvn123 Benherseydenoncebiranneyim ahhhh bacım dün kondomun yırtılmasıyla oluşan korkularımı şimdi sana nasıl anlatayım
Yazmelegi_ Iremylcnkya07 spiral var olmayacak diye bir durum yok malesef 😑 yakında kafayı yiycez haha
Iremylcnkya07 Yazmelegi_ ama yinede daha güvenli %90 koruma geri çekilmeyle de çok bişi olmaz diye düşünüyorum 😂
Mtzzeynep kubraselcuk al bendende o kadar daha bir hafta var olmama niye bu kadar uzun sürdü sanki geçmiş gibi bir stres anlatamam.
kubraselcuk Benherseydenoncebiranneyim bende kocama test aldırcaktım nerdeyse daha gecikmeden fksksk sıyırdım galiba
Iremylcnkya07 Yazmelegi_ valla öyle yapıyorum o kadar korka korka gittim ki sprial taktırmaya bayılcaktım az kalsın😂😂 ama yine de korunmayı elden bırakamam 😂
ebruliev bence en iyi yöntemi vasektomi spiral de taktırsan kayma etme durumu oluyo çünkü erkekte haledince sıfır sıkıntı kalıyo
evlerkadar Benherseydenoncebiranneyim biraz da teslimiyet gosterelım bence olacağı varsa olur tabi önleminizi aldıktan sonra bunu 2 çocuğu olan calısan bır kolik annesi olarak söylüyorm Bnde korunuyorum suan 3. Istemıyrm yardım edecek kimsem yok ama olursa da teslım olmak lazım diye düşünüyorm
Ssesen Benherseydenoncebiranneyim allah icin bu stres 2 gündür var ve bugün testle öğrendim. Korunuyorduk birde o kadar emindim ki. Şok oldum. Bide 16 aylık bebegim var
Yazmelegi_ yusuf11 mesaj atmak istedign kişinin üzerine tıkla sonra köşede üç nokta vardı oraya bas mesaj gönder var ona bas
Ebus2045 Benherseydenoncebiranneyim valla bende ayniydim ve 2. Ye hamile kaldım şimdi doğdu ve direk tuplerimi baglattim ama oyleyken gene suphelencekmisim gibi hissediyorum yani
Deletedmon_69 Benherseydenoncebiranneyim tüpleri bağlatıp gebe kalanları duydum💁🏻♀️ Üzmek istemem sizi ama 😂