Selam annelerim oğlum bir hafta sonra bir yaşına girecek ancak pipetle içmeyi bilmiyor. Suyu ilk alıştırma bardağı ile verdim pipetli suluk almamıştım. İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum şu an pipetle içmeyi bilmiyor 🙄🫠Bardaktan içebiliyor ama bazen üstüne döküyor ağzından salıp. Cam pipet aldım pipetli suluk aldım öğrensin diye. Karşısında yemeklerde falan pipetle içiyorum sürekli görüp öğrensin diye. Başka nasıl öğretebilirim tavsiyeleriniz varsa alırım🥹🥹