beyzatatli Joie serina 2in1 otomatik ana kucağı kullanan var mı titreşim kısmının çalışıp çalışmadığını anlayamıyorum belirgin bir titreşim mi yoksa bebeğin fark edeceği bir şey mi nasıl anlayabilirim
Hellloooo beyzatatli eğer eşini koyduğunda titreşimi hissetmiyorsan çalışmıyor ayrıca zaten bir ses çıkarıyor titrerken ben kullanıyorum
beyzatatli Hellloooo herhangi bi ses yok elimi titreşim düğmesinin bulunduğu yere koltuğun üstüne koyduğumda hafif bi titreşim hissediyorum o kadar