Kızlar merhaba benimle aynı şeyi yapan varmı ne olur nasıl aştğınj anlatsın oğlum 26 aylık 1 haftadır öğle uykusunda en çokta akşam uykusunda sürekki ayak ayak diyipayağını gösteriyor ağlıyor masaj yapıyorum ovuyorum biraz susuyor sonra bi daha ayaklarında bişry yok gittik filmde çekildi emziği birakalı biray oluyor acaba o aklına geliyor ayağını bahane mi ediyoe yoska gerçekten ayağımı ağırıyor gece törörümü 2 yaş sendrımumu ne dir hu şaştım kaldım ağlamaktan ter kan içinde kalıyor asla susturamıyorum gece de aynı şekilde iki üç kere kalkıyor ayak diyor tutturuyor ağlama bişey yapamıyorum üzülüyorum varmı benimle aynı durumu yaşan nedir bu Allah aşkına