Habibe_Asaf67 Oğlum 1 yıl 25 günlük emerek uyuyor ve artık benim için çok yorucu olmaya başladı bel ağrılarıyla kalkıyorum çünkü hemen uyumuyor gece emmesini bıraktırmak istiyorum tecrübelerinizi tavaiyelerinizi bekliyorum🥹
Berilsmom13 Habibe_Asaf67 öncelikle emerek uyutmayın gece uyumadan önce yoğurt çorba vs teklif edin gece uyanınca emzirmeyin su komposto olabilir oda bir kereye mahsus verin sonra onuda bıraktırın gece beslenmesine gerek yok çünkü
Ebruli3452 Habibe_Asaf67 benim oğlum 2 buçuk yaşında daha bir ay oldu memeyi keseli 🤣 gece emmesini de süresini azaltarak biraktirmistim. Sadece uykuya geçmeden bir dk emiyodu bitti meme deyip yatağına bırakıyordum. Tabi emzik de kullanıyoruz onun da etkisi olabilir
starwomen Habibe_Asaf67 öncelikle bütün uykularında emerek uyuyorsa bu desteği kesmekle başlamalısınız. Bunun için burada tecrübelerini paylaşan annelerin postları var onlara bir göz atmanızı öneririm. Sonrasında zaten destek kesilince gece emmek için uyanması da bitiyor
Habibe_Asaf67 Berilsmom13 evet emerek uyutmaya bıraktırmayı denedim malesef yapamadım onu nasıl yapabilirim nasıl bıraktırabilirim tavsiyeniz var mi? İştahı açık bi bebek değil malesef orası ayrı da🥹
Berilsmom13 Habibe_Asaf67 ben ilk etapta emdi diyelim uyumadan beşiğine koydum poposuna pat pat yaptım ninni açtım öyle uykuya geçmesini sağladım ilk zorladı ama alıştı
Habibe_Asaf67 Ebruli3452 hmm ben emdirdikten sonra yatırıyorum çığlık çığlığa ağlıyor emmek için malesef