mihra1810 Kızlar bebeğimin dünyada 8. Günü. Bi doğduğu gün kakasını yaptı birde 3. Gününde falan. 3. Gün olan yok denecek kadar azdı. Kakasını yapmıyor. 2 gündür 1 çay kaşığı zeytinyağ içiriyorum doktor tavsiyesiyle. Sizlerde de bu durumu yaşayan oldu mu önerileriniz nedir
Twinsmommy mihra1810 mama veriyor musun benimde ikizlerim oldu 1 aydan sonra mama vermeye başladım mamadan biraz zor yapıyorlar. Bende zeytinyağı veriyorum bir kaşık aynı zamanda zeytinyağıyla masaj yapın karnına ayaklarına birde rezene kaynatıp için bebeğede çok verebilirsiniz 3 5 damla
Oburiks mihra1810 Hiç yaşamadım canım Bebeğim olduğunda günde 4-5 defa yapıyordu ama doktorlar 10 güne kadar yapmaması normal diyor bilemedim ki hangisi normal
Roro37 mihra1810 benim bebeğim de doğduktan sonraki kakadan sonra bir haftaya kadar yapmadığı olmuştu. Doktorunuza danışıp probiyotik başlayın bence. Bağırsak florası oluşumu için çok faydalı. Bebeğim 2 aylık şu an artık düzenli olarak hergün kaka yapıyor
mihra1810 Twinsmommy günde 4 kez 30 ml mama veriyorum sütüm henüz tam inmedi doymuyor bebeğim. Vermek zorunda kaldım. Zeytinyağ içirdikten sonra 2 gün çok az da olsa yaptı kakasını kızım
Moonbow06 Benim de 7. Gün yapmıltştı. Doktora götürdük mr çektiler bağırsağa baktılar. Birşey çıkmadı. 10 güne kadar yapmayabiliyorlarmış. 10 gün bekle bakalım, yapmazsa doktora götür. Endişelenecek birşey yok şimdilik üzülme 😊🌼
mihra1810 Roro37 doktorumuz biraz daha gözlemleyelim olmazsa tedavisine bakalım dedi. Çarşamba götürdük doktora