askm benim kızımda 2 buçuk yaşında konuştu oda tam değil anne değilde anan derdi 8-9 aylıkken baba derdi sonra onunda kesti hiç konuşmazdı babıldama bile yoktu ekran çok çok nadir baktırırdım sürekli kitap filan okurdum kart gösterirdim 1 yaşında söylediklerimi gosterirdi şimdi de hiç düşmüyor 3 buçuk yaşında eşim4 yaşında konuşmuş genetikte olabilir konuşması için çok uğraştım ama geç konuştu tabi arkadaşların dediği oyun yerleri iyi olabilir şimdi 1 yaşında bir prensesim daha var oda hiç babıldama yok akışına bıraktım tabi yine kitap okuyoruz sürekli konuşma halindeyiz ama zamanı gelince oluyor herşey 🙂