Kaan15kaan doğduğundan beri kolik gaz sıkıntısı vardı 3 aylık olduk az da olsa rahatladık relektaz gaz ilacı var o rahatlattı birde 3 ayına kadar sabır lazım cidden tam geçmedi ama eski halimizi hatırlayınca şuan şükür ediyorum fakat kabızlık derdimiz var şimdi de