Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük. 6 gündür kakasını yapamıyordu bu nedenle doktor gliserin kansuk adında bir fitil yazdı. Dün eşimle yarıya bölüp kullandık oğlumun kakası katı şekilde çıktı, kabız olmuş yani o yüzden yapamamış. Bugün yine ıkınıyordu sabahtan beri, kıpkırmızı oluyor doğru dürüst uyuyamıyordu 10 dk uyuyup uyanıyordu ağlayarak bende bir yarım fitil daha makatına hafif sokup bekledim, biraz daha kakasını yaptı. Sonrasında rahatlayıp uyudu. Ama iki gün üst üste kullanmak zararlı olur mu acaba? Kullandıktan sonra aklıma takıldı. Zaten 1-2 dakika kadar beklettim çok içeri de sokmadım geri çıkarttım biraz kaka gelince. Bilenler vardır belki