Bebeğim iki aylık. Kızlar dün akşam ateş şikayetiyle acile gittik. İdrar ve kan tahlili yapıldı idrarda enfeksiyon çıktı serum takmaya çalıştılar damarı patladı bulamadılar diye vazgeçip taktırmadık. Eve geldiğimizde doktorun verdiği ateş düşürücüyü içirdiğim gibi kustu büyük bi insan gibi. Gece 38 e kadar yükselince sabah çocuk doktoruna gittik Hatay şehrindeyim hastane konteynırlarda, kısıtlı imkanlarla. Antibiyotik bide fitil verdi doktor. Yaşayan var mı bunu? Geçmezse üç güne yatış dedi inşallah gerek kalmaz 🤲🏻