Kızlar kondom ile korunuyorduk anlamadım nasıl oldu ama gecikti zaten gecikme iki aydır oluyordu o yüzden ciddiye almadım 8 gün gecikti bugün mr çekilecektim test yaptırın dediler silik çizgi çıktı kan verdim beta 56 çıktı bana çok az geldi ilk gebeliğimde bu günde 10 binlerdeydi sağlıksız gebelik olabilir mi acaba iki gün sonra tekrar kan vericem şok içindeyim