hunggr 23 derece gayet iyi üsütmez bence zibini kisa kollu üstünede uzun kollu yeterli olur alttada 1 kat yeterli bence iclik giydirmeyin bide corap yeter benimde 2 aylik bebegim var ben öyle yapiyorum ☺️cünkü fazla sicak fazla soguktan daha cok zarar verir bazen cok kalin giydirdigimizde terdende soguyor ayaklar mesela