Merhaba kızlar.
Kızım 7 ay 17 günlük. Bu 1 haftadır ne gündüz uyuyor adam akıllı ne de gece. Herhangi bir ateş, kabızlık gaz durumu da yok. Diş çıkarma evresinde. Ama dişlerinin ağrı yaptığına dair bir belirti de görmüyorum. Aynı durumda olan var mı?
Çok yoruldum. Uykusuzluğu geçtim, sürekli ağlıyor ona dayanamıyorum. Hep kucağımda olmak istiyor.
Atak haftası olabilir mi?