Kızlar bebeğim 2 hafta önce düşmeyen ateşle doktora gittik enfeksiyon kapmış antibiyotik verdi düzeldik. Şimdi yine aynısı oldu yüksek ateşi çıktı bu kadar yakın hastalanması normal mi yaa. Alttan iki dişi çıkıyor ondan diyecem ama doktorlar diş ateşi 38 geçmez diyor😩 ne yapacağımı şaşırdım daha yeni iyi olmuştuk. Neyi yanlış yapıyorum da bu çocuk hastalanıyor😭😭😭