gokcetuba06 annenazli o dönme senin sandığın dönme değil annesi yan dönme. Bebekler en az 4,5 5 aylıkken dönüyor
ilkaay0 annenazli 5. Ayda döndü 😁 bende zamanında uygulamanın o yorumuna kafayı takmıştım ☺️ sen kafana takma eninde sonunda dönecek, emekleyecek, yürüyecek… Zaman su gibi akıp gidiyor 🥹🌸