Honey Arkadaşlar hepsi aynı mı bunların, jokerden multimalt almıştım,galiba e bebektede promalt varmış. Etkisini fazlasıyla gören var mı yada bunlar içinde hangisi daha etkilidi, farkları var mıdır ?
Honey 0401emir ne kadarlık bebeğiniz, hala sütünüz olsun diye ekstra bir şeyler yapıyor musunuz, belli bir zamandan sonra bünye alışıyor mu süt yapımına yoksa hep birşeyler yiyip içerek mi artıtacağız sütümüzü ?
0401emir Honey bebeğim şu an 11 ay 1 günlük ilk doğum yaptığım hafta sütüm yoktu. Galakto damla promalt Boza bulgur pilavı düzenli Yedim şuan şükür hala emziriyorum dolu dolu sütüm yok mama takviyeli gidiyordum fakat günde 2 kere öğlen ve gece maması kullandım halada öyle.
ozlem_oz bunlardan denemediğim kalmamıştı açıkçası hiçbirinden de bir etki göremedim. lactamilin bir içeceği var toz halde suya karıştırılıp içilen o çok iyi süt arttırmak için