elvinadagizem Aşırı kabızlık çektiği için bir iki kez kimyon verdim ise yaradı ama içim de rahat değil,sizce verilebilir mi?
damladll elvinadagizem benimde çok gazlı bir bebek damla kullanıyoruz pek işe yaramıyor. Kendim kimyon ve rezene içiyorum sanki işe yarıyor gibi çok emin değilim ama bebeğe verilir mi bilmiyorum
Sevvl elvinadagizem sizce bebeğe direk verilebilir mi? Ciddi mi soruyorsunuz bide arkadaş verılebilir canım diye yorum yapmış
Busraata33 elvinadagizem verilmez emziriyorsanız siz için tane kimyon kaynatıp,gaz ilacı kullanın..Bağırsak florasını bozmayın probiyotik ilaçlar kullanabilirsiniz.Kolik bebek büyüttüm 2tane hiç vermedim.Bol bol karın masajı yapın
anniiiii elvinadagizem bende vermiştim tülbentle iyice süzün bi çay kaşığı verdim çok şükür birsey olmadı ama ne yapıyorsanız saati saatine yapın
bebek0142 Verilebilir canım hatta kendinde icebilirsin kimyon ve rezene. Dün doktorum da gazlı bebek olduğu için tavsiye olarak bunlari söyledi. Damla vs yazmadı
Mucellaby Sevvl benimde doktorum yarım cay kaşıgı bardaga sıcak suya koy demlensin bir çay kaşıgı o sudan içir demişti ve hemen gaz ve kaka yapıodı ben kullandıö birşey olmadı çevremde cok kullanan ve tavsiye edende olmuştu aşırıya kacmamak sartıyla günde bir işk bir ay vermiştim
gzmdasss Mucellaby benim bebeğimde 6ay 10günlük ek gıdaya geçince kabızlık problemi yaşadık normalde çok güzel kaka yapardı gaz sıkıntımız yok ama kabız olduk. Tarifinizi detaylıca anlatır mısınız bende bebeğime yapayım
Mucellaby Yarım cay kasıgı bardagın içine koyup demlenmesini bekledim 10 dakika sonra verdim sıcak su ile yaptım