Deletedmom109 nefroloji takipliyiz bizde,aynen bizde çok şaşırdık açıkcası,şükürki ateşli enfeksiyonu olmadı,çünkü enfeksiyon yaşadıgında daha büyük bir sorun böbrek zarar görme olasılıgı çok daha yüksek,dr ultrason istemiyor her defasında,açıkcası bizde istemedik büyüyorsa iyice canımız sıkılmasın diye,çünkü sonucu değiştiremiyeceğiz,ameliyat olursa şayet 3 yaş uygun dedi dr ama onu da araştırıyorum bakalım 🤔 bu arada 6.ayda 9mm di