nihangktg Kızlar 27 gün oldu sezeryan olalı kanama görüyorum ama öyle çok değil pede geliyo normalmi adetmi görüyorum yoksa hafifte adet sancılarım oluyo bi sorun yoktur dimi iç dikişlerde falan😒 Dr yazdım cvp bekliyorm varmı yaşayan
meyra9 nihangktg canım sezaryen de 2 aya kadar kanama normal,sancıların olması da normal, çok fazla değilse tabi benim 4.5 Ay oldu hala ara ara sancılanıyor, zamanla geçecek.
Yenibirannecik nihangktg benimde 23 gun oldu haftada 1 fazla geliyor geri kalan gunler leke gibi. günlük oed dolduracak kadar bile değil
nihangktg meyra9 kanama da sancıda çok fazla değil ya zaten bugün basladı silince az geliyo bide hareket edince pede akıyo ama hissetmiyorum aktıgınıda
nihangktg Yenibirannecik normal o zmn herlde benmde ilk defa geldi ameliyattan sonra nettte rahim toplanması eski haline dönmesi 40 bası sonu vs yazıyo
meyra9 nihangktg normal canım, benim 1 hafta oluyordu 2 gün olmuyordu sonra leke leke falan öyle öyle bitti. 53. Gün adet oldum