Kizlar merhaba.Suan eczaneye gidiyorum.Bi sorum var.Kizim 5 ayi bitirdi bugün.6ya girdik mamasını 2 numara vere bilirmiyim acaba.Bende biliyorum 6 ayi bitirene kadar 1 numara yuyolar.Ama baska birseyle alakali olarak 2 numara vere bilirmiyim?Veren varmi 5 ayi bitiren bebege 2 numara mama?