Zumrakarakiz Daha dün gibi doğduğu an ne çabuk geçti zaman zor zamanlar hiç geçmeyecek gibiydi ama şimdi artık bir yaşı var sevebildiginiz kadar sevin çocukları zira kucuklukleri geri gelmiyor özleniyor 🥲
Adenimin Zumrakarakiz daha nice yaşları olsun miniğin gerçekten de öyle çok hızlı büyüyorlar 🥺 bizimki de şubatın 2 sinde 1 yaşına girecek ne ara 9 aylık oldu olacak şaşkınlık içinde izliyoruz
Zumrakarakiz Adenimin Allah bağışlasın geriye dönüp fotolara baktın mı daha bir şaşırırsın gerçekten bu kadar küçük muydu diye 🥲
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Oğlum minicikti şimdi 3yasına girecek çok özlüyorum o bebek hallerini. Kızım da 5aylk olck. Abisi gibi büyüse yürüse biran önce diyorum 🎊🤩(oğlum usluydu kızım hiç öyle değil) 🤣 Sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah 🤲 💞
Zumrakarakiz NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benim de oglum çok usluydu ama kızım hakkındam geliyor valla çok zor bir çocuk ama yinede iyi ki varlar 🫶🫠