zeynepzeze benim kızımında reflüsü var, acıkıyor ağlıyor, biraz emdikten sonra uyuyor memede ve uyandırmakta zorlanıyorum. Uykusunu alsın öyle emzireym diyorm yatırıyorm ağlıyor, mamada yapıyorum doymuyor gibi anlamıyorum. Bazen sütüm oluyor bazen azalıyor bi anlam veremedm ben bu sütüme 😞