3 ay 16 günlük. Yaklaşık 5 gündür Uykusu gelir yatağa koydum an çığlık kıyamet. Geceleri sık uyanmaya başladı. Üstelik dün gece normalde 21.30 da en geç uyuyan çocuğum 00.00 da zor uyudu. Hep ağladı susmadı. Memeyi almadı. Allahtan dolapta sağılmış süt vardı da biberona doldurdum içti uyudu. Acaba aç mıydı ? Ama memeyi neden almadı bu sefer? Bunlar 4. Ay atağı mı ? 3.5 aylıkken başlıyor mu bu atak