Kızlar bebişim 7 aylık emerek ya da toksa omuzda vs uyuyor ben hariç herkeste uyuyor çıldırcam , ben kucağıma aldığım zaman uyutmak için kafasını vücudunu geri atıyor , bir kaç gündür babaanne var o kucağına alıyor 5 dk sonra kucağında uyuyor çıldırcam niye bana böyle yapıyor böyle bir durumdan olan var mı