Benim bebegımde ek gıdaya gectıgınden bu yana asla bıberonla içmedi bızım gıbı dırek bardaktan içmek istedi ,bende yavas yavas içirdim yerı geldı komple degıstırmrk zorunda kaldım yeri geldi bogazına kacırdı ama suan 10 aylık bardaktan rahatlıkla içebiliyor ,bunu göze alıyorsanız kalın bi bardakla baslayabılırsınız