Ataayse hala doğurmadın mı diyenlere seslerini kesmelerini yoksa lohusa depresyonundayım diyip sizin onları keseceğinizi söyleyin. Anlayışsız, pis cahiller. Kilo vermek için de emzirebiliyorsanız emzirin ama benim sütümün artması lazım diyip gereksiz kalori almayın. Emzirmiyorsanız zaten sıkı bir diyet ve yürüyüşle çözersiniz. Ben de sezaryen oldum, hala da 10 kg fazlam var, bebeğimle ilgileniyorum, diğerlerinin ne dediği hiç de umrumda değil, sizin de olmasın ❤️