Bebeğim üç ay 20 günlük zaten normalde de çok uslu duran bebek değildi sürekli mızmız erkek çocukları böyle mi genelde bilmiyorum Ama bu aralar ulti açtı kucakla dahi zor zapt ediyoruz eli sürekli ağzında diş çıkarma sancısı mı dördüncü ay atağı mı bilemiyorum ama kafayı yiyecegim onu biliyorum psikolojim bozuldu artık ne uyku uyuyabiliyorum ne doğru düzgün yemek yiyebiliyorum sürekli ağlıyor emerken bile 1 dakika emiyor (doyuyor bence )sonra ağlayıp emmeye devam ediyor geri çekilip ağlıyor bağırıyor emmeye devam ediyor Çok sinirli
acaba yaşı küçük mü karanfil kürü deneyebilir miyim bu zeytinyağı ile yapılan ya da diş için başka bir öneriniz var mı ya da atak mı bu biri bir şey söylesin ya :(