Minmini tazemommyy henüz doyma hissi yok bebeğinizde o yüzden doymuyor diye düşünmeyin. Doktorunuz kaç cc önerdiyse kaç saatte 1 önerdiyse onun dışına çıkmayın.
cansu0655 tazemommyy bana 3 saatte bir emzirme sonrası demişti doktor 30cc yinede doktora danışarak ilerlemenizi tavsiye ederim