Merhaba benim kızım 10 aylık ve sürekli kucakta olmak istiyor 3 aydır emekliyor ama son 2 aydır hiç bı şekilde ben iş yaparken yerde durmak istemiyor sürekli bacağıma sarılıp beni al diyor artık en ufak iş bile yapamıyorum bu ne zaman gececek ayni olan var mı yaşayan biten atlatan kolum koptu taşımaktan belim ağrıyor sürekli sabahtan akşama kadar kucağımda yere bıraksam bende yanına oturmak zorundayım ya tüm gün beraber oturuyoruz ya da kucağımda lütfen geçecek deyin çok yoruldum.