Kızlar bir haftadan fazla olacak kanda ilk 32 çıktı iki gün sonra 138 çıktı pazartesi 3 bin küsür olması gerekiyordu ikiye katlayarak gidiyormuş ya ama dün kan verdim çarşamba 1000 küsür çıkmış böyle illa ki ikiye katlayarak mı gitmesi lazım ben kızımda hiç baktırmadım bilmiyordum kan verdim pozitif diye kağıt verdiler onda hcg bakılmadı acaba sağlıklı bi gebelik değil mi bu diye içim içimi yiyor yarın gideceğim doktora ama 5 haftalık göremez herhalde böyle bi durum yaşayan var mı