seda2 8 aylık kzim var emziriyorum yirmilik diş çıkartıyorum Didim çok kötü çok şişti doktor antibiyotik verdi birşey olmaz dedi ne yapmalıyım
elifdedim seda2 doktor zaten emzirdiğinizi baz alarak yazmıştır ağır bi antibiyotik yazmamıştır hastalanınca mecbur kullanılıyo bende bi kaç kez kullandım tabi doktor tavsiyesiyle
busradurukilic Antibiyotik kullandıktan 2 -3 saat sonra emzirirseniz sıkıntı olmaz. Süte karışma etkisi geçiyor