Kızlar kaşımı yaptırcam ağrılı bi işlem mi
123fff doğum yapan ve sezaryen ağrısı çeken biri için çok hafif bir acı 😁
A
123fff microblading diyorsan ağrıyor valla gözümden yaş akıyordu benim😅
tekbasimabakiyorum dimi benimde aklıma bu gelmişti ahahshsh😅😅
Bir tık acıyor o kadar onda da krem sürüyorlar uyuşturmak için zaten