tugrakubra1 Hanımlar hayırlı sabahlar.Oğlumu bugün doktora götürdüm boynunda lenf şişlikleri vardı ultrason çekilsin dedi doktorumuz ultrason çekildi tiroidinde 4 mm boyutunda nodül varmış.Endokrine yönlendirdi henüz gidemedik ama içim içimi yiyor okuduklarım çok kötü.Böyle bir durum yaşayan var mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim çok korkuyorum ya 😢
tugrakubra1 tugrakubra1 çevresinde bu durumu gören duyan kimse yok mu? içim içimi yiyor kaç gündür.Çocuk endokrin için sıra aldım küçük bir yerde yaşıyorum gidilecek özel hastahane de yok.İçimi rahatlatacak bir şeylere ihtiyacım var
tugrakubra1 Dmlgnr onlara bakacaklar evet ama burda bakınca çocuklarla ilgili bi bilgiye rastlamadım.o yüzden sormak istedim
Roza28 Çok kişide oluyor, çocuklarda duymadım ama gönlünüzü ferah tutun. Çocuklar büyüklerden daha şanslı, eminim olumlu dönüşler alacaksınız.
EzgiFatihKerem tugrakubra1 merhaba benim oğlum 2.5 yaşında bağırırken gırtlak bölgesi aşırı şişiyo o yüzden bizde ultrason a gircex daha önce girmiştik biz de troid sol lobu 6×7 sağ lobu 7×8 çıktı nodül denmedi ama modül mü bu tekrar gideceğiz önümüzdeki hafta bende çok endişelendim sizin durumunuz ne oldu