Selam kızlar 11 aylık kızım geceleri kesinlikle doğru düzgün uyumuyor hasta değil mememde emerken uyuyor yatağa koyuyorum 1 saat sonra veya daha koşa süre içerisinde uyanıyor bu durum beni çok yıprattı ve yordu yeni doğan bebek gibi her saat ayakta bende devamlı memene koyup uyumaya çalışıyorum yoruluyorum artık saatlerce mememde olmasına bıraktığım an ağlıyor emzik yapmış be kendisi normalde ne emzik tuttu ne biberon tam bi baş belası oldu bana eziyet 😣 2 yaşında da kızım var bu arada bu tükenmişliğim bu yüzden şuan belimi hissetmiyorum yan yatmaktan bel fıtığı olacağım sırtım ağrıyor 😖 Ne yapmam lazım doktora götürmeyi bile düşündüm uyku damlası damlası vs kullandım onlarda nafile gene uyanıyor aç mı dedim bol bol doyurup yatırdım gene aynısı ay deliricem ilk kızım böyle değil di soluksuz uyurdu 😭😭 önerileriniz almak istiyorum kızlarrr 🙏🙏🙏❤️🫶