Minigim38 Kız bebeğinizin baş ölçüsü kaç bizimki 43 ve bıngıldak kapanmadı 1,5 cm dedi kafası birazcık küçükmüs. Sizinkiler ne durumda acaba
gencmom_ Minigim38 bizim de bıngıldağımız kapanmamış 18 aya kadar vakti var dedi biraz gelişim geriliği var dedi doktorumuz
Ezzzzi Minigim38 biz 12 buçuk aylığız bizim de kapanmamış canım , zamanı var dediler bize , korkma yani. Kafası 49,5 ama benimki de akranlarından çok büyük ama kendisi iri değil 🤣 kafasının büyük ya da küçük olmadı önemli değilmiş gelişimi normalse 🥰
Minigim38 Ezzzzi persintil tablosunda bile 44,3 falan çıkıyor en düşuk. Bizimki hep geriden geliyor başı gelişimi de normalmis
Ezzzzi Minigim38 o tablo genelleme gibi bir şeymiş boyuna göre kilosu az mesela oğlumun , hemşire o genel çocuklara göre yapılan bir tablo , bazı şeyler genetik dedi , siz de minyonmuşsunuz
Ezzzzi Minigim38 ondan kaynaklıdır , başka bebeklerin yanında benim oğlumda kocaman kafalı kalıyor😀 ama endişe etmedim , bir sıkıntı olsa doktorunuz kesinlikle derdi