Selim132402 3 ay 7 günlük kızım var.öncelikle sabretmeniz pes etmemeniz gerekiyor!!başlarda kızım da omzumda uyuyordu,tabi ilk zamanlar benim de hoşuma gidiyordu nefesini duymak,hissetmek.ama sonraları sırtım,kolum ağrımaya başladı.meme de uyutmayı denedim kabul etmedi,ısrarla devam ettim istemeyerekte olsa yatmaya başladı.kehribar kolye aldım ve bileğine taktım.tesadüf mü bilmem ama gerçekten çok faydasını gördüm.uykusu düzene girdi,sıçramaları çok azaldı😃 bi deneyin derim.netten araştırın kehribar taşını faydaları saymakla bitmiyor👍🏼