Bebeğim doğduktan sonra taburcu olup evimizde geldik fakat 5. Gün rutin kontrolde kanında enfeksiyon çıktı çok küçük olduğu için yoğun bakımda kaldı yaklaşık 12-13 gün falan bizim doğuştan dı ilk beş gün içinde olduğu için ama sizin dışarıdan kapmıştır geçer inşallaj hastanede kalması sizin için daha iyi bebeklerde damar yolu ile tedavi edilmesi doğru olan çünkü hemde daha hızlı