EgeHatice ağustosta doğdu 40 gün her gün yıkadık. Kış geldi 3 günde bir yıkadık. Şimdi 14 aylık bazen günde 2 yıkıyorum öyle batırıyorki yemek yerken facia 😂 bazen 4 günde bir yıkıyorum, kışın 4ü geçmez. Yazın her gün. Banyo hasta etmez canım asla. Banyo sonrası iyi kurula cereyan olmasın evde yeter