Oynakbalina Kizlar uygulamasan kıyafet sattım çocuğum olduğu icin haftaici pttye gidemem haftasonu baska bi kargoya versem anlaşmaları var midir para ödemem gerekir mi bilenler yardımcı olursa sevinirim
Oynakbalina noluyasanagenemiros ilk defa kargo gondericem bu uygulamadan, bana ödenecek paradan mi kesiyolar yoksa benden mi istiyolar 10tlyi