Sevgisevgim Selamlar kızlar cildinizin beyaz ve pürüzsüz olması için kullandığınız herhangi birşey varmı böyle teni bebek gibi yapan
Tosbikkkk Sevgisevgim ben nemlendirici krem sürmeye özen gösteriyorum Kendim zaten beyazım özel bişey yapmama gerek kalmıyor
Ogulluana Sevgisevgim öyle mucizevi bir ürün yok canım elimizden gelen sadece biraz daha toplarmış bir cilt . Ben ordinary kullanıyorum daha önce purest almıştım memnundum ama istikrar lazım ben ihmal ediyorum arada bakımlarımı
Miran474 Sevgisevgim canım ben hiç bişey yapmıyorum tenim çok pürüzsüz arada bakım kremleri bide duştan sonra bütün vücuda vücut losyonu sürüyorum okadar
anonim351 Sevgisevgim benim T bölgem yağlıdır . Ve ne kadar siyah nokta bantları maskeler uapsamda ertesi gün aynı olur . Şuan ruşur taşı kullanıyorum. İki gündür hem pütürlü yok mesela gemde yumuşacık