Profile bakarsanız postumda da yazdım bir kişi yazdı sağolsun, belki bilgisi olmadığı için yazan olmadı neyse, ben bu durumu yaşadıktan sonra doktora gittim bir problem gözükmüyor ama hormon testi aldı bide smear testi aldı, test çıktı prolaktin düşük çıktı onu emzirmeyi bitirdim o yüzden olduğunu düşünüyorum, beta hcg 0,40 çıktı oda negatif zaten şükür, neyse diğer değerlere baktım onlarda referans aralığına göre normal çıktı, sadece smear testi 40 gün sonra çıkıcak, bu ara kanama yaşadıktan sonra geçen salı yani geçtiğimiz salı günü adet günüm ama perşembe oldu halen gelmedi ama kasıklarım ağrıyo batma oluyo belim ağrıyor, adetim yakın mı yoksa ara kanama yüzünden günüm mü saptı