Arkadaşlar oğlum 1 aylık oldu. Bugün aşı olurken ağladı ve bir anda morardı nefesini çeviremedi yan çevirdim kendine geldi saniyelik oldu ama. Çok gaz sancımız var evde de ıkınırken bir kaç kez görmüştüm kıpkırmızı oluyor sanki nefesi kalıyor gibi. Doktora götürüyorum zaten 1 ay kontrolü var ama başına gelen var mı?