Deletedmom_82 Geceleri aglarak uyanıyor hiç aglamazdı eli sürekli ağzında dişlik veriyorum onuda ısırmaya çalışıyor
beyzzsenturkk_ Deletedmom_82 yavrum normalde atak dönemi biz de bu zamanlar yaşadık hemen hemen uyku gerilemesi falan olabilir ben erken diş çıkaran henüz bebek görmedim ama bizde diş huysuzluğu 5. ayda başlamıştı🤷🏻♀️
EmineYilmaz Deletedmom_82 diş ağrıları belirtileri hep o aylarda başlar zaten hepsi çıkana kadar devam edecek
Deletedmom_82 beyzzsenturkk_ bende pek sanmıyorum ama görümcem surekli diş deyip duruyo gecen eline soğan veriyimmi acısını alır diyo 3 aylık bebege 😂😂😂 kafama takıldı benimde ben atak diye düşünüyorum biberon reddi ağlamaları var çünkü
beyzzsenturkk_ Deletedmom_82 mama reddi varsa ataktır o bir süre beslenmek istemez bazı bebekler daha iştahlı olur falan ağzını açtığında damaklarında dişleri görebiliyor musun