Merhaba Kızlar kızım 3,5 yaşında doğum yaptığımdan beri korunma yöntemi olarak sadece geri çekilmeyle korunduk hap vs kullanmadım doktora gittim yumurtalıkların çok güzel çalışıyor herhangi gebelik olabilir dedi ama ben 1 senedir korunmuyorum 2. Çocuğu istediğimiz için ama bir türlü hamile kalamıyorum neden acaba ve adetim 2 aydır 3. Günde bitiyor normalde kanamam çok olur ve 7 gün sürerdi adetim doktora gidicem haftaya ama size de bi sorim dedim