9 buçuk aylık ve 2 haftadır geceleri sık sık uyanıyo ağlama yok oyun istiyo bazende gözleri kapalı sağ sola ayağa kalkmak istiyo ve 2 saat uyumustur gece noluyo anlamıyorım allahım geceleri güzel uyurdu ben bi yerde hatamı yapıyorum gündüzleri sabah kalktıktan sonra 2 saat sonra uyku bide öğlen uyku yapıyo bide saat 5 gibi yapıyo 8 bucukta yatış normalde